Levent Nazifoğlu: Olmayan golü veriyor, olan penaltıyı vermiyor..

Süper Lig'de evinde ağırladığı Bursaspor karşısında 3 puana 3 golle uzanan Galatasaray'da karşılaşma sonrasında futbol şube sorumlusu Levent Nazifoğlu açıklamalarda bulundu. Takım olarak iyi bir oyun ortaya koyduklarını belirten Nazifoğlu, son dönemde alınan sonuçlardan dolayı yapılan eleştirileri değerlendirdiklerini ancak bazı eleştirilerin kasten yıkıcı olmaya çalıştığına dikkat çekti. Karşılaşmanın hakemi Barış Şimşek hakkında da görüşlerini dile getiren Levent Nazifoğlu'nun açıklamalarının tamamı şu şekilde..

Geçen hafta gerçekten sezonun en kötü maçını oynadık ve taraftarımızı çok üzdük. Biz de çok üzüldük. Öncellikle bugün bizi yalnız bırakmayan taraftarlarımıza çok teşekkür ediyorum. Takımımızın bu reaksiyonu göstereceğini biliyorduk. Çünkü büyük takımlar bir iki maçta yıkılacak takımlar değildir. Takımımızdaki oyuncuların kalitesi de son derece üst seviyededir. Bu maçta da her şeye rağmen geri dönüşü yapacaklarını biliyorduk. Yediğimiz ofsayt golüne ve bariz verilmeyen iki penaltıya rağmen 1-0 geride olan arkadaşlarımız iyi oynayarak 3 gol attılar. Geçen haftadan sonra gösterdikleri bu reaksiyondan dolayı teknik heyet ve futbolcuları canıgönülden kutluyorum. Bursaspor'un golü ofsayta benziyor. Sonra iki tane de verilmeyen penaltımız var. Çocuklar çevirdi çok şükür ama olmayan bir golü veriyor, iki penaltıyı vermiyor. Biri de bariz ele çarpıyor, yorum hatası bile olmayan bir pozisyon. Söylüyoruz ama hiçbir şey değişmiyor.

Biz kendi aramızda da konuştuk. Futbolcular da bu gruplaşma söylemlerine çok üzüldüler. 'Gruplaşma olmadığının en güzel kanıtını sahada vereceksiniz' dedik. Onlar gördüğünüz gibi verdi. Tabii bu gruplaşma işleri falan bitti. Bazı baykuşlar var, onlar şimdi bekleyecekler. Bu akşam susarlar, seslerini çıkartmazlar. Gazetede de yazanlar var tabii. Onlar kalem ve kağıtlarını bir kenara koyup bayağı bekleyecekler. Geçen hafta bütün televizyonlar sağ olsunlar benim için 'maçtan sonra kayboldu' dediler. Arkadaşlar, her zamanki gibi ben soyunma odasından çıkıyorum ve otobüse gidiyorum. Geçen hafta da yine soyunma odasına gittim, siz de oradaydınız. Orada kamera yoktu. Benim orada kamera arayacak halim yok. Bazı baykuşlar var, onlar hemen 'bak yendi ortaya çıktı' diyecekler. Böyle bir şey yok. Biz yendiğimiz zaman da yenildiğimiz zaman da ortadayız

Ben hafta içinde de bu maçın sonucunun Riekerink'in geleceğiyle bir alakasının olmayacağını söylemiştim. Yok Ali Dürüst araya girmiş, Fatih Terim ile konuşuyormuş, yok bizden birileri gidip konuşuyormuş. Bunları yazanların utanması olmadıktan sonra bu yalanlar devam edecek. Bunların hepsi yalan ama o arkadaşların yüzü kızarmıyor. Siz başka takımdaki yöneticilere ve hocalara bu soruyu sorabiliyor musunuz? Ben her zaman söyledim, Galatasaray başarılı olmak zorunda. Başarısız olursa, her şey olabilir. Başarılı olmak zorundayız. Taraftarın, camianın ve tarihimizin beklentisi bizi buna mecbur bırakıyor.

Sneijder'den bütün taraftarların beklediği oyun tarzı bu. Gördünüz bugün maestro gibi takımını yönetti. Aldığı faulü de gole çevirdi. Yani maçı çevirdi. Sneijder'den beklentimiz bu. 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.