Levent Nazifoğlu: Herkes rant peşinde..

Galatasaray'da son günlerin eleştirilen isimlerinden olan Galatasaray Sportif AŞ Yönetim Kurulu üyesi Levent Nazifoğlu dün gece Beyaz TV'ye açıklamalarda bulundu. Oldukça ses getirecek açıklamalara imza atan Nazifoğlu'nun sözleri şu şekilde...

ALPER VARSA GİTMİYORUM DEDİM
Antalya'daki olayı organize eden Alper Narman'dır. Otobüse saldıranlarla ilişkisi olan adam Alper Narman'dır. Bu adam takım uçağıyla Trabzon'a gelmek istedi. Başkan Dursun Özbek'e ricada bulundum bu bizle gelmesin diye. Bir de baktım uçakta. Başkanım bu Alper gelirse olmaz. Futbolcular da biliyor bunun yaptığını. Bu uçakla gelemez. Başkan da 'Bu bizim yöneticimiz. Ben yöneticiye gitme diyemem.' dedi. O zaman o gitsin ben gitmiyorum dedim. Başkan gitmem için rica etti ama hayır dedim ve tepkimi koydum. Alper varsa ben gitmiyorum dedi ve gitmedim. Bu kadar basit. 

BANA KİMSE YASAK GETİREMEZ
Kimse bana yasak falan getiremez. Başkan ancak bana 'Bu hafta konuşma' diye rica edebilir. Ben çıkıp orada durmaya, konuşmaya bayılan bir adam değilim ki. Ben bugün oradan ayrılmaya kalktığım zaman en mutlu günüm olacak. Milletle uğraşıyorum. Herkes bir şey uyduruyor. Herkese cevap mı vereceğim? Bugün yine herkes yalan şeyler yazmış. Allah'tan korkmuyorlar ki. 

ARTIK HER ŞEYİ YAPABİLİRİM
UltrAslan benim gitmemi istedi. Alper Narman vasıtasıyla istedi. Başkan da kesinlikle böyle bir şey olmaz. Levent benim en güvendiğim insan. Ben onsuz yapamam dedi. Ben de gidip başkana dedim ki "Başkanım ben de yoruldum, bırakayım." Hayır bırakamazsın dedi o da. Bırakamazsın. Onlara pabuç mu bırakacağız dedi. Ben istersem deplasmana giderim ama gidip yalancılarla uğraşmak istemiyorum. Bu işi artık yapmak istemiyorum. Başkan zor durumda kalmasın diye konuşmuyorum. Ama zaten Mali Genel Kurul rahat geçecek. Bundan sonra her şeyi yapabilirim. İstifa edebilirim. İstifa edip konuşabilirim. 

ALSINLAR GALATASARAY'I NE YAPARSA YAPSINLAR
Ben kimseye pabuç bırakmam. Kimseyi de dinlemem. Yönetim ve Dursun Özbek bana destek olmadı. Biz orada mücadele veriyoruz. Yani adamlar ismimizi yazıyor. Ergin Ataman'ın da öyle. Başkan sanki öyle işler olmuyormuş gibi davranıyor. Herkes kulağının üzerine yatmış. Herkes korkak. Herkes rant, bir şeyleri götürme peşinde. Bundan sona ailemle birlikte tatile çıkmak istiyorum. Lanet olsun. Alsınlar Galatasaray'ı ne yapıyorlarsa yapsınlar. Bu kadar hain insanın bir arada olduğunu toplumda ne olur. Türk futbolunun içerisideki herkesten nefret ediyorum. Galatasaray 90. dakikada gol atıyor. 3 dakika uzatma var. Yönetim istifa diye bağırıyorlar. 3 dakika takımını destekle sonra ne yapıyorsan yap. Sen demek ki Galatasaray'ın kazanmasını istemiyorsun"

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.