Fatih Altaylı: Cengiz camia içindeki hırsızlığı bitirdi!

Bir dönem Galatasaray'da yöneticilik yapmış ve Divan Kurulu üyesi olan gazeteci Fatih Altaylı, son zamanlarda camia içerisinde yaşanan gelişmeleri Habertürk'te yayınlanan Spor Saati adlı programda yorumladı. Milli takımın Euro 2020'e gitmesine de değinen Altaylı, mevcut yabancı sınırından yurt dışında oynayan oyuncuların başarısından dolayı Fatih Terim'e teşekkür edilmesi gerektiğini belirtti.

TERİM'E TEŞEKKÜR ETMEK GEREKİR
Öncelikle Lucescu'ya teşekkür edelim. Bu oyuncuların tamamını çağıran Lucescu. Buna cesareti veren de önceki Federasyon. "Savunma oyuncularımız öyle, böyle" diyoruz peki bu adamlar nerede oynuyor? Avrupa'da. Yabancı futbolcu sınırının kalkmasının burada çok büyük bir etkisi var. Fatih Terim ve Federasyon'un ortak cesaret göstergesidir bu.. Eskiden nasıl oluyordu bu işler? Galatasaray, Fenerbahçe, Beşiktaş biraz da Trabzonspor, 4 yabancı alıyorlardı. Gerisini de Türkiye'de işe yarar ne kadar oyuncu varsa parayı basıp kadrolarına topluyorlardı. Bu oyuncular da büyük paralar aldıkları için Avrupa'ya gitmiyorlardı. Yabancı yasağı kalkınca daha ucuza benzer yabancı oyuncuları istihdam etmeye başladı kulüpler. Örnek, Ozan'ı 13 milyon Euro'ya sattı Galatasaray, yarı parasına Luyindama ve Marcao'yu aldı. Yabancı sınırı olsa Ozan kalacaktı, Avrupa'ya gidemeyecekti. Keza aynı şekilde Çağlar, Yusuf, Okay. Avrupa'da tecrübe kazanamayacaklardı. Çağlar Söyüncü bir hafta önce Manchester City'yle oynuyordu. Milli Takım'da karşılaştığında "Bu kim kardeşim, ben bunu ligde yedim zaten" diyordu. Eskiden 20 yaşındaki çocuk bu rakiplerle karşı karşıya çıktığında titrerken şimdi özgüvenli oluyorlar.

GALATASARAY BANKA ANLAŞMASI İMZALAMADI
Divan Kurulu'na katıldım ve öğrendim ki Galatasaray, yapılandırma anlaşmasını hala imzalayamamış. Çünkü Galatasaray, üzerine düşenleri yapmamış. Anlaşmanın detaylarını hala bilmiyoruz ama belli ki kulübe bir takım yükümlülükler getiriliyor, Galatasaray da onları halletmeye çalışıyor. Fenerbahçe zaten imzalamaya bile çalışmıyor. Biz oyuncuyu yetiştiriyoruz ama yukarıya çıkaramıyorduk. Fenerbahçe mesela futbolcu öğütme mekanizması halinde. Türkiye'nin en parlak futbolcularını genelde Fenerbahçe alır. Bu oyuncuların büyük bölümünü de murdar eder. Nedenini bilmiyorum. En son Mehmet Ekici... Kavgalar çıktı, ne oldu Mehmet Ekici. Alper Potuk ne oldu? Bizim üstyapı, bunların kıymetini bilecek durumda değil. Oynat işte! Ozan Kabak oldu. Ozan Kabak olduğu halde, onu ortaya çıkaran Fatih Terim dahi oynatmıyor. Yunus Akgün nerede abi?

MUSTAFA CENGİZ HIRSIZLIĞI BİTİRDİ
Mustafa Cengiz'in mahkemeye gitmesini eleştirin ama adamı başarılı olduğu yerde eleştirmeyin. Böylelikle Mustafa Cengiz'in arkasında konsolide olmuş bir taraftar grubu oluşturuyorsunuz. Mali disiplin getirdi, hırsızlık uğursuzluk bitti. Abiler kardeşler transfer çalışmaları yönetmiyor. Yanlışlar var mı var? Mustafa Cengiz'in tavrı, konuşmaları yanlış mı yanlış. Milli maçta Cumhurbaşkanı fotoğraf veriyor, sen Galatasaray başkanısın neden fotoğrafa girmeye çalışıyorsun? Ben Galatasaray Başkanından öyle bir şey istemiyorum. Burada Sayın Cumhurbaşkanı var kafamı uzatayım, burada cenaze var fotoğrafa gireyim falan...

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.